Informatie omtrent Corona virus

Tot 6 april is ons bedrijf gesloten!

Tot 6 april mogen wij geen gasten meer ontvangen. Wel zijn we telefonisch bereikbaar op 06-57301814.

Informatie omtrent Corona virus

Wij krijgen om begrijpelijke redenen van onze gasten veel vragen omtrent het Corona virus. O.a. wat dit betekend voor hun reservering of bezoek aan ons bedrijf. Wij willen u kort toelichten welke maatregelen wij reeds hebben genomen binnen ons bedrijf en wat het e.a. betekent voor uw reservering.

Advies aan jullie:

Voor alle gasten die tot 6 april een reservering hebben staan met een groep, mogen deze kostenvrij annuleren.

Voor alle overige reserveringen NA 6 april willen wij je adviseren om af te wachten hoe alles omtrent het corona virus zich ontwikkeld. Wij kijken per dag / week of er extra maatregelen komen vanuit onze overheid. Op deze pagina worden jullie op de hoogte gehouden.

Wij nemen de volksgezondheid maar ook jullie zorgen zeer serieus! Wij zullen ten alle tijde meewerken aan een oplossing voor het annuleren en verplaatsen van jullie feest, bruiloft of evenement mocht dit nodig zijn.

Voor nu wachten wij af hoe de ontwikkelingen lopen en zullen je tijdig informeren, mocht er iets wijzigen.

Voorwaarden annulering

Natuurlijk is het erg vervelend als jullie feest moet worden geannuleerd door een overheidsmaatregel. Dit is voor zowel voor jullie en ook voor ons overmacht.

Voorlopig gaan wij tot 6 april in redelijke zin afwijken van de UVH (uniforme voorwaarden horeca). Wij zullen gasten niet door belasten met kosten voor het annuleren, mits de gast schriftelijk met ons overeenkomt dat het evenement, feest of bruiloft wordt verzet naar een nieuwe datum later dit jaar.

Voor annuleringen na 6 april gaan wij graag met jullie in gesprek voor eventuele verplaatsing van de datum mochten jullie dit wensen. Maar ons advies blijft nog niet te overhaast of in emotie te annuleren. Nogmaals; wij zullen ten aller tijde meewerken aan verplaatsing van datum mocht nodig zijn.

Betreffende eventuele aanbetalingen zullen wij bij annulering deze niet direct terug vergoeden maar zullen deze verrekenen als het evenement, feest of bruiloft op de nieuw gekozen datum alsnog wordt georganiseerd.

Q&A | Vraag en antwoord

Q: Moet ik annuleringskosten betalen als ik niet gelijk geen nieuwe datum prik?

A: Hoeft niet gelijk een nieuwe datum te plannen, als je maar ons schriftelijk bevestigd dat jullie je feest gaat verplaatsen naar een andere datum

Q: Ben ik mijn aanbetaling volledig kwijt als ik niet een nieuwe datum prik en volledig annuleer?

A: Je bent je aanbetaling kwijt als jullie evenement, feest of bruiloft binnen 3 maanden plaats vindt en aan ons aangeeft dat jullie feest NIET naar een nieuwe datum zal worden verplaatst. Dit is conform de Uniforme Voorwaarden Horeca.

Q: Is er een bruiloftsverzekering of evenementenverzekering die annuleren vanwege Corona virus dekt?

A: Helaas is er geen enkele verzekering die dit dekt.

Voor alle overige vragen willen wij u verwijzen naar www.RIVM.nl

Scroll naar top